כיצד ליצור רווחים עם במט"ח

כיצד ליצור רווחים עם במט"ח

בהתחלה היה יותר כמו דמיון, הסיכויים של מלכודת הודעות גישור, וכן רשום לשירות, ואני רק 400 $ שהופקד על הניסוי, אמרתי לעצמי, כי הסכום אותו אני יכול להסתכן, לא ציפו גדול רווחים, כאשר הדרכה שוטפת התוכנית מסחר, למדתי כיצד לפתוח וסגר עסקאות, ואת הפתעה גדולה, פתחתי את החבילה, דולר אוסטרלי או דולר אמריקאי, רק כדי לחוות את אוסטרליה מקרוב שעתיים במהלך 150 נקודות! זכתה $ 600 החבילה, פתחתי את החבילה, את זכית ב 300 $ כמה שעות היה Brshehadi $ 1300!! לא האמינו את הנושא, אני צריך למשוך $ 800 מ"ג, ואת הסכום קיבלה בפועל.

הבטיח לשקול שוב, היה על 500 $ היתרה, בסך איבדו כל כמה שעות, לא צפוי כל כך, חזרתי ו שהופקד שוב ושוב איבדו את הסכום, בכפוף התחבר לי הלחץ, התחלתי לראות על תרשימים, ואני מנסה ללמוד את התנועות, וכן אני כבר התחילו םיחוורה במספר העסקות, אך איבדו את העסקות יותר.

לא יודע, או להסלים את הרצון לדחות דולר, מילאה את נושא באלי Boukqte מאוד לקרוא את הדו"ח ות יומי, חדשות פשוט לא מובן תנאי אין גם כל הדרכה, הרגשתי כמו במבוך. כיצד רווח Forex?

מטבע מסחר אינו קל כמו שהיה לי בבית envisaged ראשית, אבל אני עדיין לא surrendered, החלה הכשרה ניסיוני חישובים ו מעקב גרפיקה, צפיתי את המחיר ואת ההבדלים בין זוגות של המטבע, אני מקדישים שעות ארוכות על הנושא, בין אתרי האינטרנט ואת אסטרטגיות מסחר הבנה חדשה של שולחנות וכן למדו הרבה Almwcralt הכלכלית של עזרה טכנית על ניתוח של התרשים. למעשה, היה מסומן שיפור הביצועים שלי, אבל לא עשיתי את הרמה, כי הרגשתי שאני צריך את החוויה יותר, את הלחץ הפסיכולוגי, אשר היה לי לעתים קרובות היה תפקיד חשוב נגדי, להרגיש קצת את תדירות והיכן א נסתרות לשחק את המחיר הוא מתנהג adversely, מטופלים עם מספר למלכודת ו גישור, או מצב נפשי הפך קשה, היו נטושים בגלל מעשי מתינה, ותמיד התקיימה Rasi את השאלה הבאה: כיצד אני רווח Forex ? אני נחוש לעשות אני מקבל כל Khosairi, ואת בעצם למדו יותר לאחר הצטרפתי החינוך על קורסים עבור מסחר במט"ח, למדתי הרבה דברים שאני לא חושב שאני Satalmha מלכתחילה.
היום המצב שונה, אני מרגיש כי התוצאה המתקבלת על ידי יבוא, אבל אחרי כל כך ארוכה כל כך חזק, תודה לאל, את מרבית העסקאות אשר פתחו את הרווחים של רבים, החל המסחר יותר בזהירות, ותמיד הקשיב ההמלצות של האנליסטים, כל מה שאני רוצה זה להיות בטוח של עסקאות.
כיצד רווח Forex?
במסחר במט"ח שינה את חייהם של רבים, את הרווח ב במט"ח, אם תבחר להתמודד, בדיוק כאן את הבחירה אינטליגנטי של העסקה, על מנת ללמוד כיצד לזכות Forex, כך שאתה יכול לסמוך מקצועיים למידה ומקצועיות.
haytham © 2008. Design by :Blogger Templates 2009 Gallery Blog